دیگو سیمئونه: توپ طلای ۲۰۱۳ باید به لیونل مسی برسد

 

آتلتیکو مادرید با هدایت دیگو سیمئونه فصل بسیار خوبی را پشت سرمی‌گذارد و با 34 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده‌بندی لیگا قرار و با تیم صدرنشین بارسلونا تنها سه امتیاز اختلاف دارد.

هر چند تیم سیمئونه آرژانتینی نتایج خوبی را کسب کرده اما او از رقابت در لیگا خسته شده است و در سخنانی که روزنامه مارکا اسپانیا منتشر کرد، گفت: رئال مادرید که فصل خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و تنها با یک امتیاز اختلاف نسبت به ما در جایگاه دوم قرار دارد. بارسلونا در بعضی از بازی‌ها ضعیف ظاهر می‌شود با این حال پیروز از میدان خارج می‌شود. همین مسئله باعث می‌شود تا رقابت در لیگا خسته‌کننده شود. 

او افزود: اینکه نقاط قوت و ضعف خود را بشناسیم، بسیار خوب است. می‌خواهیم هم زیبا بازی کنیم و هم پیروز از میدان خارج شویم. هواداران آتلتیکو مادرید قرار گرفتن تیم محبوبشان در جایگاه سوم را نتیجه‌ای بد قلمداد می‌کنند اما من باید بگویم که قرار گرفتن ما در جایگاه سوم نتیجه بسیار خوبی است. هواداران آتلتیکو تیم خود را دوست دارند؛ چرا که بازیکنان از جان مایه می‌گذارند و نهایت تلاش خود را در زمین می‌کنند. 

سیمئونه درباره این سوال که چه بازیکنی شانس رسیدن به توپ طلای فوتبال جهان در سال 2013 را دارد، این گونه پاسخ داد: بدون شک باید این جایزه به لیونل مسی برسد. 

سخنان سیمئونه در حالی است که لیونل مسی در این فصل به خاطر آسیب‌های پیاپی نتوانسته انتظارات را برآورده کند و پنج بازی است که در رقابت‌های لیگا موفق به گلزنی نشده. او در دیدار برابر رئال بتیس برای سومین بار در این فصل آسیب دید و شش تا هشت هفته به دور از میادین خواهد بود تا شانس کریستیانو رونالدو و فرانک ریبری برای کسب جایزه بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال 2013 زیاد شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 26 آبان 1392 | 8:55 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.